Gcg Forex Review


Global Clearing Group Review. I har deponerat 4000 för att öppna ett konto. De sa att de fick det bra. Sedan bad dom mig att betala 500 för att möjliggöra EA-handel, så jag betalade det. Jag vet att jag var riktigt dum. Efter att jag betalat 500 sa de att de Fick inte pengar och bad mig att skicka det igen. Då insåg jag att något gick fel, jag skickade dem 4500 totalt två gånger 2000 plus plus 500 av Liberty Reserve så jag hade alla transaktionsrekord jag skickade sina transaktionsrekord, men de höll på med att säga , Skicka pengarna igen. Det var den korta historien fram till den 12 mars. Att göra någonting gick fel, jag har bett dem att återbetala de pengar som jag betalade Men de stoppade något svar på mina e-postmeddelanden fram till idag den 30 mars. Så plötsligt Idag skickade de mig ett mail som ber mig att betala 1000 ännu mer för att möjliggöra EA-handel och att öppna ett konto. De är galen - ingen återbetalning eller inget konto. De är verkligen medelvärda och onda De slog precis pengarna och spelade smutsigt spel . Öppna inte något konto med dem De är scammers Det borde inte finnas några fler offer. Jag kommer att skriva detaljerade historier på Traders Court nästa vecka. Hämta widget code. Forex recensioner och betyg. Forex Performance Tests. Forex Traders Court. Forex Trading Utbildning och Community Forums. Forex Kalender och verktyg. Upphovsrätt Alla rättigheter Reserverade Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA och FPA Shield-logotypen är alla varumärken som tillhör Forex Peace Army. Alla rättigheter reserverade enligt amerikansk och internationell rätt. Med Forex Clearing House och vårt exekveringspris gör Forex-handlaren transaktioner på en 1 pip spridning på alla valutapar, inga åternoteringar, ingen glidning och direktkörning Inga andra återförsäljare erbjuder till exempel en starkt konkurrenskraftig online-exekveringsservice Välja FXCH som din Forex-återförsäljare innebär att du sparar 3 till 5 pips per transaktion i genomsnitt Välj vårt utförande Dont settle for less. About Us Services Note. Full säker och robust online-hanteringsplattform Utför beställningar och övervaka dina positioner direkt på diagrammen. Mycket snabb och Professionell kundservice Integrerad teknisk analys och kartläggningsverktyg i hanteringsplattform. Ladda ner och lansera handelsplattformen. Meta Trader 4.Det bästa introducerar Broker Partnership 1 5 pip rabatt för dig och 1 pip spridning för dina kunder Vi betalar IB rabatt på daglig basis Vänligen Obligationsrabatter betalas från clearing banker sida inte från spridning. FXCH har mycket attraktiva intäkter. Refer-A-Friend är lätt, lönsamt och garanterat. Vi betalar till våra kunder 500 för varje refererad vän till oss. Din bonus kommer att krediteras din handel Konto Kampanj för nya konton 2000 Bonus Öppna och finansiera ditt konto och motta gratis pengar till ditt konto Mängden kontantbonus kommer att bero på hur mycket pengar du har deponerat. Få en Franchise Partner. Bygg din Framtid. Få en Auto Dealers Partner. START HANDEL BITCOIN. Global Clearing Group LTD Vit etikettering och sammärkning Vi kan erbjuda GCG s toppmoderna handelsplattform till dina kunder med ditt företags namn och l Och på den Vita etiketterna får följande 1 Live-plattformsankare 2 Demo-plattformsankare 3 Demo-registreringsanker med automatisk server-e-postbekräftelse utgående till 3 partier, klient, vit etikett, GCG 4 Realtidsnotatlåda 5 Realtids kartläggning 6 Realtid Nyheter 7 24 timmars hjälp. Vad gör oss annorlunda.15 års affärsverksamhet. Fastställd sedan 2006. Globala Clearing Group LTD är redo att samarbeta med alla personer som är intresserade av att fungera som att införa mäklare IB i vårt företag i deras region. Funktionen av en Mäklare är främst att leta efter och engagera kunder intresserade av att fungera på Forex marknaden för vårt företag Vi kommer att göra fullständig hjälp, såsom konsultation, tekniskt bistånd och tillhandahålla allt nödvändigt mjukvaruunderstöd till IB. We alltid i framkant av direktåtkomstteknologi revolutionen . Vi tillhandahåller anpassningsbara handelsplattformar, snabba avrättningar, nästa generations marknadspekare och avancerade riskhanteringsverktyg. Vårt uppdrag är att bli en inte En stor del av varje företags framgång genom att tillhandahålla toppmodern teknik som är både innovativ och enkel att använda, samt genom att skapa ett samhälle där handlare kan lära av varandra och dela investeringsideer.

Comments

Popular posts from this blog

Ichimoku Kinko Hyo Trading System Pdf

Binary Optioner Affiliates Program For Webbplats

Forex Priser Bank Negara Malaysia